Say you love me. Just for today.

E incredibil cum viața îți surprinde firea cu tot felul de întâmplări.
E incredibil cum te ademenește cu câte o monstră din „cum ar fi”.

O, tu ispită! Cât îți mai place să mă perpelești.

Șșș! Să nu-mi spui că nu am dreptul să spun asta. Eu nu fac decât ceea ce am învățat încă dinainte de a fi în burta mamei. Iubesc sincer și devotat. Cum rar se întâmplă. Cum rar te întâlnești cu asta. Cum poate niciodată nu am făcut-o cu adevărat. Acum am înțeles de fapt lucuri pe care le blamam înainte. Acum promit să am răbdare și să fiu cuminte. Promit să învăț și să nu las acești ani care deja au trecut, să fi trecut degeaba. Nu pentru el, ci pentru mine în primul rând.

Dragă viață, să știi că pot să mănânc mai mult de o tabletă de ciocolată la jumătate de an. Nu-s la dietă. :)

Să nu te miri dacă nu înțelegi nimic. Nici n-ai cum.

Lasă un răspuns

