Îmi iau blogul vocea înapoi.

Probabil că e a mia postare cu aceeași idee: mă întorc aici să scriu. Se pare că mereu fac cumva și… mă pierd pe drum. Ideea e că deschid pagina asta și mă uit minute întregi la pagina asta goală fără să pot scoate trei cuvinte. Astfel, m-am hotărât să nu mă mai chinui și să încerc să scriu așa, ce o fi, ce îmi vine, dar să scriu. Simt că am multe de spus și de scrijelit aici, dar mă biciuiesc prea tare câteodată, încât nu mai reușesc nimic din ce-mi propun.

Între timp am schimbat și sufixul vârstei, am mai crescut, dar cel mai important, în 4 luni am crescut mai mult decât credeam. E ceva, nu? (miroși auto-ironia?!)

And all those things I didn’t say
Wrecking balls inside my brain
I will scream them loud tonight
Can you hear my voice this time?
This is my fight song
Take back my life song
Prove I’m alright song
My powers turned on
Starting right now I’ll be strong
I’ll play my fight song
And I don’t really care If nobody else believes
Cause I’ve still got
A lot of fight left in me.

Lasă un răspuns

