schimburi și schimbări

În ultima perioadă m-am gândit mult la oamenii pe care îi întâlnesc în viață, atât la cei care rămân impregnați în minte și în viaț, dar chiar și la cei care aparent nu au mare impact asupra vieții mele. Vânzătoarea de la magazin, taximetristul de azi-dimineața, femeia de servici din bloc, poștărița… Mi-am dat seama în ultimul timp, și mai degrabă pot spune că am început să înțeleg, cum fiecare întretăiere de drumuri, fiecare întâlnire în drumul tău cu cineva te schimbă și te modelează puțin câte puțin.
Eu sunt genul de om care mă atașez repede și ușor de oameni. Îi poți zice defect, dar eu chiar mă mândresc cu faptul că iubesc atât de mult oamenii. Uneori greșesc poate că mă încred atât de mult în ei, dar îi iert. Nu mai arăt atât de mult însă cât de mult mă atașez, probabil dintr-un mecanism de apărare.
Mă învârt acum în jurul aceleiași idei și de fapt nu spun nimic. Ideea e că astăzi mi-am dat seama cum orice lucru, orice om, fie cât de insignifiant pentru viața ta, îți poate schimba traiectoria într-un mod total neașteptat și brusc.
E ciudat, m-am mai gândit la asta de multe ori, dar astăzi chiar mi-am dat seama de faptul că din anumite experiențe avute cu diverși oameni, am ajuns să îmi proiectez anumite lucruri în viitor, lucruri la care, poate, dacă nu aș fi întâlnit acele persoane, nici nu m-aș fi gândit vreodată.
E ciudată și viața asta… Păi nu?

Lasă un răspuns

