Cred că am să mă apuc de un jurnal.

Sau cel puțin asta mi-aș dori. Îmi place să scriu, chiar dacă uneori nu îmi găsesc cuvintele sau poate stau prea mult să le gândesc și să le dau un sens.
Astăzi am scris pentru prima dată fără oprire tot ce mi-a trecut prin cap. Rezumatul: vreau mare, zăpadă și miere. :)

M-aș apuca să scriu pentru mine un jurnal. E frumos să stai să răsfoiești, apoi, pagini din viața ta. Uneori uit de mine cea care eram ieri, alatăieri, doar știu că mi-ar plăcea să mă mai descopăr din când în când, să mă analizez, să mă studiez… Să-mi plâng de milă, ai zice…

Lasă un răspuns

