Curățenie

Vezi cum se spală toate?   

26 de gânduri despre “Curățenie

  1. hmm.. imi place enorm ploaia cum cade pe parbriz.. si luminile portocalii din noapte cand ma trezesc ca ma plimb aiurea fara nici un scop. doar eu si cu gandurile mele. ah.. si cu tine.. poate ca inca te mai caut.. nu stiu. poate ca inca mi-e dor de tine.. da, imi vine sa urlu..

    as vrea sa ne plimbam impreuna prin ploaie desi, tu n-ai intelege ploaia asa cum nu m-ai inteles pe mine. poate ca iti fac cadou bucatica de suflet pe care ai rupt-o si ai plecat cu ea. o meriti.. ai muncit enorm facand.. nimic. nimicul care ma facea fericit dar care n-a venit niciodata asa cum mi-as fi dorit.

    poate ca abia acum imi dau seama.. fiecare picatura care intra pe geam, ma trezeste la realitate.. ma invart in cerc, imi place enorm sa conduc noaptea, sa ma uit la luminitele din departare de pe camp, sa ascult ceva misto.. am un concert U2 https://www.youtube.com/watch?v=BYOu7N8e9PU .. superb. mi-e foame, mi-e somn si sunt obosit.

    poate ca totusi.. am obosit sa te mai caut. gresisem adresa oricum. ma intorc acasa…

  2. Nu prea e ca si cum ai vrea sa te impiedici.. din nou. Ca si cum mi-ai inchide usa in nas si te-ai uita pe vizor sa vezi daca am chemat liftul. E ca si cum.. mi-ai sters numarul din agenda dar ai memorat ultimele cifre sa vezi daca te sun… dar plec, ce sa fac!

    Crezi in coincidente?

Lasă un răspuns

